1. Dostawa
1.1 Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem przewoźnika InPost – aktualne ceny dostępne są na stronie przewoźnika https://inpost.pl/cenniki
1.2 Klient może również odeprać towar osobiście pod adresem AMBER STUDIO Robert Florczak ul. Przybrzeżna 26b, 80-064 Gdańsk
- Zwrot
2.1 Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, bez podania jakiejkolwiek przyczyny (tzw. zwrot towaru).
2.2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie towaru.
2.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient składa AMBER STUDIO jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w jeden ze wskazanych sposobów:
– pocztą na adres: AMBER STUDIO Robert Florczak, ul. Przybrzeżna 26b, 80-064 Gdańsk
– przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@amberstudio.pl
2.4 Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia przed upływem 14-dniowego terminu, o którym mowa w punkcie 2.2. powyżej.
2.5. Zwracany produkt nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania.
2.6. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, AMBER STUDIO zwraca Klientowi otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez AMBER STUDIO), nie później niż 14 dni od dnia, w którym AMBER STUDIO zostało poinformowane o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem pkt 2.8. poniżej.
2.7. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie – na przykład w przypadku zwrotu do siedziby firmy sprzedawca może zaproponować zwrot należności w gotówce, na co Klient może, ale nie musi wyrazić zgodę. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku ze zwrotem należności w inny sposób niż sposób zapłaty za towar.
2.8 AMBER STUDIO może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania i sprawdzenia zwracanej rzeczy.
2.9. Zwracane rzeczy należy odesłać na adres: AMBER STUDIO Robert Florczak, ul. Przybrzeżna 26b, 80-064 Gdańsk, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował AMBER STUDIO o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
2.10. Zwrot rzeczy może być dokonany według wyboru Klienta na jego koszt bądź za pośrednictwem wskazanego przez AMBER STUDIO kuriera na koszt AMBER STUDIO – dobór sposobu zwrotu ustalany jest indywidualnie z klientem drogą mailową i zależny jest od przyczyny dokonywania zwrotu. W przypadku braku możliwości odebrania towaru przez Kuriera np. z powodu nieobecności Klienta pod wskazanym adresem w oznaczonym dniu, Klient traci możliwość skorzystania z możliwości zwrotu za pośrednictwem kuriera na koszt AMBER STUDIO.
2.11. Klient może także zwrócić towar osobiście w siedzibie firmy AMBER STUDIO. Dostarczenie do siedziby odbywa się na koszt Klienta.
2.12. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Reklamacja
3.1. Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów AMBER STUDIO ponosi odpowiedzialność za wady.
3.2. Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym AMBER STUDIO może być reklamowana, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi przy sprzedaży.
3.3. Reklamację można złożyć osobiście w siedzibie AMBER STUDIO lub drogą pocztową.
3.4 Reklamację należy zgłosić na adres e-mail kontakt@amberstudio.pl. W treści reklamacji należy umieścić dane kupującego datę zakupu, opis produktu, uzasadnienie reklamacji (można dołączyć zdjęcie), żądania Kupującego.
3.5. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia a następnie odesłać towar na adres: AMBER STUDIO Robert Florczak, ul.Przybrzeżna 26b, 80-064 Gdańsk.
3.6. AMBER STUDIO umożliwia Klientom składającym reklamację, odesłanie wadliwego towaru kurierem na koszt AMBER STUDIO. W tym celu wymagane jest zgłoszenie reklamacji na adres e-mail kontakt@amberstudio.pl z danymi adresowymi, skąd kurier powinien odebrać przesyłkę z reklamowanymi produktami.
3.7. AMBER STUDIO rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni i poinformuje Klienta o sposobie jej załatwienia poprzez wiadomość e-mail bądź sms.
3.8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową, Klient otrzyma zwrot należności za towar lub, na żądanie Klienta, towar zostanie naprawiony i odesłany. AMBER STUDIO nie zwraca kosztów przesyłki, jeżeli była inna niż wskazana przez AMBER STUDIO.
3.9. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji wysłanej droga pocztową lub kurierem AMBER STUDIO, Klient otrzyma informację o przyczynach nieuznania reklamacji na adres e-mail widniejący w zamówieniu, a towar zostanie odesłany na adres, z którego została wysłana reklamacja.
3.10. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji złożonej osobiście w siedzibie AMBER STUDIO, Klient otrzyma o tym informację w zależności od wyboru Klienta poprzez wiadomość e-mail lub sms lub od razu na miejscu i jest obowiązany odebrać towar w siedzibie w terminie 14 dni od otrzymania powiadomienia.